Om Knitting for Sif

Om mig

Jeg bor på den lille Ø Mors, som ligger i Limfjorden i det nordlige Danmark.

 

Det kreative har altid været en stor del af mit liv. Min interesse har hovedsagligt været at sy, hækle og brodere.

 

I 2013 oplevede jeg den store glæde, at få mit første barnebarn.

Det blev begyndelsen til min store interesse for at strikke, og har været min passion lige siden. 

 

I 2017 lavede jeg mine første opskrifter, og der kom flere til i 2018, hvor jeg også startede min webshop. 

Jeg synes det er en spændende proces,  at lave mine egne designs, og er især glad for strik til børn.

****************************************************************************

ABOUT ME

I live on the small island Mors, which is located in the shallow sound Limfjorden, Northern Denmark.

 

Everything creative has always been a huge part of my life, especially sewing, crocheting and embroidery.

 

In 2013 my first grandchild was born and right away I discovered my passion for knitting, which has stayed with me ever since.

 

In 2017 I started designing my first own patterns and more where to come in 2018, when I started my web shop.

For me, designing is a wonderful and creative outlet and especially children designs make me incredibly happy.